Podziękowania dla zespołu i wolontariuszy 25. Biennale Sztuki dla Dziecka


Tegoroczna edycja Biennale Sztuki dla Dziecka nie mogłaby się odbyć bez ogromnego zaangażowania dziesiątek osób, których codzienna praca stała za każdym punktem programu.
Ogromnie dziękujemy całemu zespołowi 25. Biennale. Pogramerkom, kuratorkom, producentkom i producentom, technikom, redaktorkom i redaktorom treści, osobom zajmującym się komunikacją, widownią, dostępnością, księgowością i administracją. Wasza wiedza, uważność i wytrwałość nadały finalny kształt wydarzeniu, które trwało przez osiem dni w Scenie Wspólnej, CK Zamek oraz w przestrzeniach miasta.
Wyjątkowe podziękowania kierujemy także do młodych, kreatywnych i pełnych energii osób – wolontariuszy. Dziękujemy za Wasze zaangażowanie i wsparcie produkcji wydarzeń, organizacji przestrzeni i działań promocyjnych. Działaliście z niesamowitą energią, a Wasza obecność, relacja z publicznością i gotowość do działania, również w spontanicznych sytuacjach, były nieocenione.
Biennale to nie tylko święto sztuki dla młodych odbiorców. To przede wszystkim pełni zaangażowania, energii i miłości do sztuki ludzie. To Wy – nasza wspaniała publiczność. Pięknie dziękujemy za Wasz czas, za każdą rozmowę, za refleksje nad wydarzeniami i emocje przeżywane na Biennale. Dziękujemy za zaufanie i tak liczne wypełnienie festiwalowych przestrzeni.
I choć tegoroczna edycja przechodzi właśnie do historii, już teraz z radością myślimy o 26. Biennale Sztuki dla Dziecka. O kolejnych spotkaniach, pomysłach, spektaklach, koncertach…
Podziękowania dla zespołu organizującego 25. Biennale Sztuki dla Dziecka Biennale kierujemy do:
Zespół programowo-produkcyjny
- Joanna Żygowska – Dyrektorka Centrum Sztuki Dziecka w Poznaniu, programerka Biennale i Biennale Pro
- Aleksandra Rajska – programerka Biennale i Biennale PRO, producentka wydarzeń
- Iwona Nowacka – kuratorka programu niemieckiego
- Agata Felikszewska-Igiel – współpraca merytoryczna, producentka Biennale
- Łukasz Broda – główny producent Biennale
- Magdalena Przybylska – producentka i współprogramerka programu akcji twórczych
- Marta Jodko – program filmowy
- Joanna Żak – program filmowy, producentka wydarzeń
- Marta Grzesiuk – program filmowy, producentka wydarzeń
- Piotr Froń – teksty programowe, producent wydarzeń Biennale Pro, współpraca dramaturgiczna
- Agata Chwirot – redakcja i korekta, producentka wydarzeń
- Michalina Wesołowska – korekta
- Izabella Nowacka – producentka wydarzeń
- Anna Malinowska – producentka wydarzeń
- Aleksandra Kołodziej – producentka wydarzeń
- Piotr Wiśniewski – producent techniczny
- Agata Łukaszewicz – archiwum festiwalu, pedagożka teatru
- Katarzyna Chajbos – ewaluacja
- Zofia Małkowicz – ewaluacja
- Maria Barańczyk – biuro festiwalowe, koordynacja wolontariatu, producentka wydarzeń
- Marianna Wojciechowska – biuro festiwalowe
- Karolina Cyc – stażystka w Dziale Sztuki i Edukacji Kulturowej, wsparcie pracy biura
Zespół ds. komunikacji i promocji
- Michalina Smentek – kreowanie marki festiwalu, komunikacja wizualna i druki
- Klaudia Malesińska – koordynacja promocji, obsługa strony internetowej
- Anna Zielińska – koordynacja sprzedaży, organizacja widowni, punkt info
- Matylda Kostka – organizacja widowni, punkt info, obsługa kasy
- Magdalena Przybylska – punkt info, obsługa kasy
- Katarzyna Domańska – rzeczniczka prasowa
- Marta Maksimowicz – koordynacja dostępności
- Karolina Kaczmarek – organizacja widowni, newsletter, obsługa strony internetowej
- Gracjan Kryś – media społecznościowe
- Maciej Karkoszka – media społecznościowe
- Zuzanna Cyganiak – kolportaż
- Anna Sobek – kolportaż
- Sylwia Braszka – kolportaż
Księgowość i administracja
- Małgorzata Ambroży – główna księgowa
- Barbara Czarnecka – specjalistka ds. księgowości
- Natalia Olejnik – specjalistka ds. administracji
- Wiktoria Jędrzejczak – współpracowniczka działu
- Anna Naruszewicz – sekretariat
Zespół Sceny Wspólnej
- Izabella Nowacka – koordynatorka Sceny Wspólnej, producentka wydarzeń
- Elżbieta Bisikiewicz – obsługa widowni
- Maciej Fincel – technik sceny i obsługa elektroakustyczna
- Adam Jodko – technik sceny i obsługa elektroakustyczna
- Sylwia Braszka – obsługa widowni, garderoby i rekwizytorni
- Anna Sobek – obsługa widowni i kasy
Wolontariuszki i wolontariusze
- Aleksander Bajorek
- River Dawidowicz
- Aleksandra Grzegorek
- Ola Grześkowiak
- Maciej Karkoszka
- Diana Pawlaczyk
- Maria Pusharenko
- Anastasia Pyvovar
- Kamil Sikorski
- Maja Szmyt
- Konstancja Taraszka
Wasze zaangażowanie uczyniło tegoroczną edycję wyjątkową. Dziękujemy!